Vilken är min mentala ålder ?


[ ] Vet hur man kokar kaffe.
[ ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ]Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 1

[x] Går i skolan alla veckodagar.
[x] Har en penna med mig överallt
[  ] Har aldrig fått kvarsittning
[ ] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 3

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[ ] Föräldrarna litar på mig
[ ] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] Pluggar när jag borde
[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[ ] Kommer ihåg att mata djuren
total: 3

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[ ] Kan städa upp efter mig själv
[x] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[ ] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 4

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
total: 1

Hej jag heter Mikaela och jag är 12 år


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0