tisdag

Igårkväll ställde jag klockan på 10:00 på min lediga dag. Vad tänkte jag med? förmodligen  tänkte jag inte alls. När jag vaknade så ville jag verkligen bara somna om, men jag visste att jag var tvungen att bege mig till fredrika i hopp om att lära mig någonting om företagsekonomin. Men det går inte. Mikaela dum.
Jag satte mig vid datan och lyssnade på fredds otroligt braiga musik. Efter det-lunch: ost, makaroner, ketchup och efter det: kolakaka! Fredrikas mamma gör världens godaste kakor!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta mig till gymmet eller inte.
min hjärna vill men inte min kropp. Eller inte min rygg rättare sagt. När jag och jenny skulle hem från fredrika så halkade jag ned för hennes yttertrappa som var snorhal. Tack gode gud att jag hade en tjock, lång jacka på mig, annars vågar jag inte ens tänka på hur ont jag hade fått!

image162


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0