söndag


Hej!
Igår hade jag verkligen inte tänkt att gå utanför dörren överhuvudtaget. Laddad med snacks och bra filmer satt jag hemma i mjukiskläder när folk börjar påminna mig om att dety är sista dagen på lovet som man kan gå ut. Så vad fan gör jag inne? Tänkte jag och rusade ut. Vid 12tiden kom jag till någon som heter Lucas i hässelby. Väl där träffade jag bland annat Julia, Emelie, Agnes, Hanna, Andreas, Elias och deras kompisar. Sen kom Max och Johan också. Fast alla människor drog vid typ 01..varför har jag ingen aning om. Efter buss till vby och en skön promenad hem till nälsta så sattes det på två filmer. Vi somnade väl vid.. 7-7.30(?) Haha, nu är jag jättepiggelin!

 
Little miss sunshine & next



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0