skola

Hej!
Sitter nu i ljushallen med min lilla älskling Jenny (www.jcs.blogg.se)! Hon pluggar på någon engelskauppgift, men det gör inte jag för jag orkar inte. 
Jag försov mig IGEN, men kom bara en kvart försent iallafall! Sedan hade vi FekA. Det var långtråkigt som fan!
Efter det gick jag & Jenny upp till cafeét och fyllde på förrådet lite som sedan toppades av en cigg som jenny hittat i jackan från i helgen. (någon hade lagt fel?)
Efter det tog vi en tripp upp till skolsyrran och hämtade lite kådisar. Vi fick 7 istället för 5! Och hon påminde mig ÄN EN GÅNG att dom inte fick användas i skolan. (Men med folk från skolan såklart).
Våran nästa lektion som är idrott börjar om 20 minuter och efter det slutar vi! YIPPIEE!
Skriver mer när jag kommer hem! PUSSS & KRAAAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0