poweryogan

Jag, Jenny och Matilda begav oss till poweryogan klockan 20.00!
som jag skrev i tidigare inlägg:

"Ett Yoga-pass ingriper de fem momenten:

Styrka, smidighet, rörlighet, balans och andning."

....så stämmer väl inte någon av orden speciellt bra in på mikaela direkt.

styrka - haha jadu, den försvann för ett bra tag sedan! Och den försvann ännu mer när jag bröt ner min kropp på ett dåligt sätt.

smidighet - om ni känner mig, vet ni

rörlighet - jaa, smidig som ett kylskåp, men det är väl lite charmigt?

balans - finns bara inte nånstans i mig

andning - även fast hon som leder yogan säger "andas in, andas ut" hela tiden så glömmer jag ändå bort när jag ska andas in och när jag ska andas ut

..jag antar att det bara är att öva upp sig, som med det flesta saker? Detta ska nog gå bra, give me some time..


 



Kommentarer
jenny

poeryoga is the shit! ;D

2007-11-06 @ 23:20:00
URL: http://jcs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0