onsdag

hejhopp
Idag försov jag mig, haha. Men jag rusade iväg och kom bara fem minuter försent. Eller kanske tio? Same shit.
Onsdagar är inte att leka med för min del. Lektioner, lektioner..hela tiden, från runt 8 - 4, avslutandes med idrott beståendes av härlig kondition + styrka. Utkommandes från skolan bemöts man av en riktig natt! Gud vad mörkt det är ute nu! Vi satt på lunchen och kollade ut genom fönstret, det var redan halvmörkt! Klockan var 12! Oj oj. Inte undra på att man är trött. Efter skolan rusade jag in på Åhlens i Vby och köpte nya skolsaker. Nu ska jag fanemej börja ha koll på mina papper/anteckningar/med mera.
När jag hade shoppat klart allt jag behövde så skyndade jag mig hem. Klockan var runt 16.45 och bion jag skulle se med mina sötnosar började 18.00, (skulle alltså vara där och fixa biljetterna 17.30). Så det var hem, slänga ifrån sig alla saker, kolla sl och sticka iväg igen.
Kan väl bara beskriva dagen med ett ord: stress.

image214



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0