onsdag

Tjingeling!
Jag skrev ett helt inlägg förut men allt raderades precis när jag skulle spara. Kul i jul.
Ajuste, snart jul förresten. Typ.. inte många veckor kvar. Jag vill ha julklappar! Mumsi. Och pepparkakor. Julgranslukten och en meter hög snö. Tända ljus och min röda julstjärna i mitt fönster. Julpynt. Kalle anka klockan tre. Risgrynsgröt med kanel och socker. Ja, ni vet allt det där. Bara det att julkalendern börjar snart är mysigt. Sitta vid frukostbordet med en kopp te och kolla på julkalendern som man har gjort varje år bara för att det är så mysigt. (det kommer kanske inte hända eftersom jag försover mig typ varje morgon, det får väl bli reprisen för min del)
Men jag började faktiskt längta riktigt mycket till julen.
Det enda som saknas är lillebror. Men det är ju bara att acceptera. Det blir den första av många jular som han inte kommer vara med oss.

image165




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0