nattfrågor

Har du?
Något husdjur?
Nej. Men jag har syskon?
Någon favorit rätt? Småbarn
Puder på dig? Nej
Några framtidsplaner? Parkbänken nästa! (det finns fina parkbänkar!)
En levande tro? va?
Någon sjukdom? Hundratals..
Gymkort? Ja
En homosexuell kompis? Ja
Duschat idag? Ja
Någon kompis som snarkar? Hon börjar på J och slutar på enny. (finns videobevis)
Någon vän som spelar i ett band? Ja!
Några MVGn? Vad är ett MVG?!
Någon som förstår dig? Ja
Något beroende? Cola light..socker..
Fikat idag? Inte på café, nej
Någon vän som bor i ett annat land? Ja!

Vem..
Avskyr du?
Anna Skipper
Stör du dig mest på? En seg, högljudd människa i våran klass
Lagar mat? kocken

Vilken...
buss åker du oftast?
179, 118
dag fyller du år? 12 april, bara att börja spara till en fin present
årstid föredrar du? Sommar
stad är du uppvuxen i? Sthlm

Vad...
gör du nu?
Skriver en förjäkligt tråkig lista och lyssnar på releaaaseee me!
gör dig till en bra människa? Jag är bäst
gör dig till en dålig människa? Jag är inte dålig.
har du på dig just nu? Absolut ingenting
läser du för bok? Haha, ingen
ska du göra nu? Ta en sup


Mera tidsfördriv
smeknamn:
mickan, mickis, mic, micke (jennys idé), micha, allt möjligt som börjar på M  
höger- eller vänsterhänt:
Höger
humör just nu: Glad!
favoritgodis: Choklad
är det något du absolut inte äter: Mat
musik just nu: Benny Benassi
vad åt du senast: Päron
om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?
Haha, vad fan är en tidsepok?
sommarplaner: Ha kul
är du bra på matte: Tänker inte ens svara
fisk eller badkruka: Vädur?
saft eller alkohol: Sprit
hur många kuddar sover du med: 10
favoritväder: Sol
morgon- eller nattmänniska: Natt
sparare eller slösare: Slösare
tror på liv på andra planeter: ET är söt
rädd för insekter: Spindlar kan gärna utrotas för min del
chips, morötter eller godis: Konstig fråga..
städat eller stökigt: Stökigt
gungar du på stolen: Ja
i julklapp önskar jag mig: En jäkla massa stålar!
senap, ketchup eller inget på korven: KETCHUP (och senap)
anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: Jag har bara slickat på en hockey-rink..men ja, typ..
vilken läsk är godast: Cola light
hur många syskon har du: 3 eller 4?
bäddar du din säng: Nej
bor du själv eller tillsammans med någon: Tyvärr med någon..några.
är du allergisk mot något: dumma människor och ananas
andranamn: Linnéa
vilket instrument är vackrast att lyssna på: Gitarr
hur gammal är du: 17
vilken färg har du på tandborsten: Rosa
hårfärg: Blond
röker du: He he..
snusar du: Snus smakar skog
kaffe, te eller inget: Te eller inget



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0