måndag



Hej!
Hade väldigt svårt att sova igårkväll, just därför var det också väldigt svårt att stiga upp imorse.
Men upp kom jag iallafall. Och nu när jag väl var i riktigt god tid till skolan, så får jag såklart reda på att jag varken har naturkunskap eller spanska. Jahapp, 4 timmars håltimme. Så nu sitter jag hemma och ska snart dra mig tillbaka för två ynka lektioner.
Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske åka till farmor och kolla på en skinnjacka. Vi får se, annars skulle det ju vara lite bra om jag satte mig ner och räknade matte, eftersom vi har prov på torsdag och lilla jag inte har räknat ett enda tal på hela kapitlet. Tror aldrig det har hänt förr, men nu är det så. Måste kanske räkna lite..

image243


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0