måndag

Hej
Dagen har varit helt okej. Naturkunskap (börat på projektet), lunch (dock inte god), språk (jag löste nästan det svåraste sodukot och fick träffa Arian), svenska (pratade drömmar med jenny) och Fek (Niklas jämförde mig med det vi ska ha på provet. Jag var varan för 25 kr, hotellrummet var fasta kostnaden 300 kr och sprit, cigg och smink var de rörliga kostnaderna för 30 kr. Roligt att jag är billigast. haha, puss på dig med niklas.)
Efteråt fick jag sällskap på tuben och 179an av Alexandra <3
Vid kvart över sex ska jag träffa Jenny (och Matilda?) i vällingby för att gymma, som ska toppas av en varm dusch inklusive bastu (för min del iallafall).
Efter det ska jag förhoppningsvis träffa Krille och plugga lite!

image159image160


Kommentarer
maja

usch jag måste också träna! haha va duktig du är bajs

2007-11-12 @ 18:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0