härliga fredag

Ja, hejsan!
Nu var det gjort. Det hemska och omtalade provet. Haha. När vi kom in i salen som vi skulle ha provet i så hade våran lärare satt på Beethoven-musik på högsta volym. Och då menar jag högsta. Två tända ljus stog längst fram i klassrummet och alla hade varit äpple på bordet. Gulligt, men varför sån musik? Jag fattade ingenting..precis lika lite som jag fattade av provet. Men nu är det ur världen. Om jag inte får göra omrov, förståss. haha.
Jag har nog aldrig sett Fredrika så sur som hon var när vi gick ut från klassrummet efter provet. Haha, älskling då. Och dessutom såg jag att jenny försökte tjuvkika på hon framför, HAHA BUSTED! Jag var iofs inte bättre själv..haha
Det slutade iallafall med att två surpuppur (jag och fredrika) traskade hemåt. Trötta och snurriga i huvet av alla täckningsbidrag och nollpunktsvolymer var vi också. Så vi gick hem!
När jag kom hem bemöttes jag av mitt otoligt stökiga rum som jag bara gick igenom. Satte mig vid datan. Satt.
Haha, sedan träffade jag tova och fixade gooooda saker. Och kollade lite på H&M!
Nu väntar jag på tacos, efter det blir det förmodligen fest, vet inte vart än, finns flera osäkra alternativ. Hoppas det inte slutar hemma. Fast då kan jag iofs städa rummet?
Jaja, PUSS PÅ ER

image175


Kommentarer
jenny

hhahahah aa fast de gick inte att se så mkt :/ men jag såg iaf en fråga som jag inte kunde mohahahah

2007-11-16 @ 20:17:17
URL: http://jcs.blogg.se
Anonym

prov med Petter?

2007-11-17 @ 11:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0