hallelåja

Åkte somsagt på släktträff idag. (mammas sida). Mycket småbarn må jag säga! Mina tår blev överkörda av leksaksbilar ett antal gånger.
Vi åkte till solna vid tiotiden. Vi var hos en kille som var jättesnäll faktiskt. 23 år och bjöd på allt möjligt mumsigt!
Ganska otaggad som jag var drog jag hem med några andra runt 1.. Så himla trött faktiskt!
När jag kom hem så ringde David. Mikaela glaaaaaad <3!
Snart får jag också gå ut på krogen! Jihaa!

image177

haha, by the way. Julia är så söt. Jag fick sms av henne nyss:
"Mickan du är så gullig, nu är jag hemma, fast jag var vilse en stund. Saknade ju spetta kväll"
SÖT DU É!


Kommentarer
julia

hahah, åh mickan! vad skulle jag göra utan dig? (;
kärlek

2007-11-18 @ 18:48:14
mikaela

jag är ganska bra att ha ibland :D

2007-11-18 @ 22:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0