godkväll

Jag är lite efter med dagens uppdatering men jag kan sammanfatta den lite kort bara.
Idag har jag:

1.
försovit mig 45 minuter
2. nästan blivit påkörd av en bil som backade ut på min gata
3. passat in bussen perfekt
4. tagit helt fel skor för regn-väder
5. gjort av med alldeles för mycket pengar på sötsaker
6. umgåtts med andra människor i klassen än vad jag brukar
7. somnat sittandes på bilden (jag blev helt plötsligt jättetrött)
8. tappat bort anders (låtsaspappa) på coop. (men han hittades tillslut)
9. saknat jenny, fredrika, maja, cissi, liza och alla andra busungar som skolkade pga av att vi bara hade två lektioner. (det brukar vara jag som står på den listan)
10. såklart kollat på desperate housewives!

image117

Och varför i hela fridens namn hängde Edie sig?
Hon var ju så skön!
Mikaela = lite besviken faktiskt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0