goddag!

Började skolan 08.05 idag med matte. suck, pust, fy och blä! med det var jättekul att träffa klassen igen! Efter matten hade vi natur. Fredrika bjöd på något som skulle göra så att läpparna såg typ fylligare ut. Hon hade köpt det i Berlin. Det funkade inte tror jag. Kändes bara som om man hade tigerbalsam på läpparna och såg ut som läppglans :) Och eftersom jenny jobbar i en godisaffär och hon vet att jag älskar choklad så fick jag en strut med jättegoda chokladpraliner i (ja, jag har redan tjuvsmakat). TACK! <3 Sen gick vi och åt lunch och nu sitter jag hemma med hål på 4 timmar! fast det är bara knappt två timmar kvar nu! Sista lektionen blir samhällskunskap i en timme. det är väl acceptabelt enligt mig..

image101
choklad är min passion



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0