en trött mikaela

Jag sa ju det för ca. en vecka sedan. Skolan är en hälsofara.
Imorn kommer jag väl antagligen trilla ihop och somna mitt under provet, eller om jag har tur, efteråt.
Som tur är börjar jag 12.05. Men jag måste ändå gå upp tidigt för att fortsätta plugga för att skippa IG:t. (jag vet att jag kommer snooza tills 10 minuter innan jag måste springa till bussen, men iallafall)

Efter skolan imorgon, som slutar halv 4, ska jag till bplan och träffa tova en snabbis, sedan måste jag hem och städa mitt rum. Det ser ut som att någon släppt en atombomb, eller liknande, rakt ner i mitt rum.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag måste verkligen sova. Jag ser för tillfället typ tredubbelt. Nästan som att vara onykter. Fast jag skrattar inte lika mycket just nu. Men jag ser ungefär likadant och det snurrar lika härligt i huvudet.

image171

Dags att springa till sängs! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0