tisdag

hejhej
Idag försov jag mig.. attans. Men jag kom bara fem minuter försent och vi hade idrott som jag inte var med på. Äh. orkade bara inte. Jag var fortfarande halvt i koma efter nattens sköna sömn. Zombie-liknande Mikaela kan man gott påstå. Efter det hade vi engelska som vi fick sluta hur mycket tidigare som helst från. Käkade lite. God wok. mumsi. Efter det spanska och nu håltimme igen. Min dag har i stort sett bestått av massa håltimmar med sånna där tider så man vet att man på håret inte kan åka hem. Irriterande som fan! Jag och Emelie (www.emeliea.webblogg.se) sitter nu och chillar i datasalen 25 minuter innan bilden börjar. Om jag minns rätt ska vi göra julkort idag igen. Det var faktiskt roligt! Vi tre slutar jag och då ska jag först träffa David en liten stund i Bplan och sen ska jag till famnen. Haha, jag tror typ ingen vet vad det är, och jag orkar inte förklara heller! Hihi.
Nu kom Liza vandrandes med påsar och grejer in i datasalen. Hon har varit hos doktorn hela dagen.
Jag har ont i magen.
Puss

image336


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0