tisdag

Hej hopp!
Idag försov jag mig så jag åkte bil till plugget. Började med Idrott 08.15. Vilken plåga säger jag bara. Vandrade in i gympasalen som en halvsovande zombie och på schemat var det såklart typ folkdans eller nåt. Efter ett tag blev jag och Jenny så trötta på det så vi smet när läraren inte såg. Vad busiga (smidiga) vi är! Satt och snackade skit i omklädningsrummet ett tag först. Sedan lekte vi 007-brudar. Haha! Det var ett riktigt äventyr!
Sedan var det engelska. Uäh, så himla långa eng-lektioner. Jag var nära på att resa mig upp och gå hem men jag satt kvar och det var ju synd eftersom vi i grupper skulle planera en rolig pjäs på engelska som ska spelas upp imorgon, hatar sånt!
Efter det väntade en håltimme på 2,5 timmar. Alltid lika roligt med hål mitt på dagen. Inte.
Jag åkte hem och tittade till Tigger. Han mådde bra!
Åkte tillbaka vid 13.30 och hade bild till 15.00. Vi gjorde superfina julkort.
Krille väntade på mig vid Blg's Tbana, därifrån åkte vi och hämtade Linnsan på dagis och barnvaktade tillsammans hemma hos mig.
Vad gjorde vi egentligen? Krille hjälpte mig med en skoluppgift, tack! Vi kollade på OC och 2 ½ men. Linn kastade ner gossedjur från trappen och lekte för fulla muggar med Tigger. Hon försökte även få honom att äta en skorpa. Mikaela ryckte snabbt in och drog bort skorpan. Super hero.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0