tisdag

Jag hade ledigt fram till 13.30 idag, men såklart så klämmer dom in ett litet utvecklingssamtal vid 11.20 så det förstörde ju min sovmorgon lite. Gick iallafall upp vid tio, åt frukost, tog på mig min mjukisoutfit och satte upp håret i en tofs. Ibland orkar man bara inte göra sig fin..
UV-samtalet gick bra, var klar vid 11.45 då jag satte mig i cafeterian och smaskade på lite gratismandariner och cola light samtidigt som jag försökte plugga lite samhälle. Gustav kom som en räddning från min osocialtiet och slog sig ner mittemot mig. Tillslut blev klockan 13:30 vilket betydde bild i 1,5h. Lektionen kändes kortare än vanligt och vips var klockan 3! Efter skolan sa jag hejdå till lilla Liza som åker till London imorgon! På väg hem köpte jag hårfärg, tänkte fylla på det blonda håret från min mörka utväxt. Fast det sker nog inte förrens på torsdag tror jag.
När jag kom hem kollade jag på OC som dom har börjat visa lagom till hemkomsten från skolan. Helt perfekt. Jag var ju helt galen i OC förut, så det är lite nostalgiskt att se på! Efter det Idol-repriser och sen 2½ men. Mycket TV-tittande må jag säga. Och ändå vet jag att jag egentligen borde sitta uppslukad med sam-boken. Men är man lat, så är man. Har man ont i huvudet så har man. Är man ointresserad, SÅ ÄR MAN DET!

image295 image296image297

Mischa Barton (Marissa i OC) var min absoluta favorit när OC gick på tv! Jag tycker faktiskt fortfarande att hon är jättesöt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0