slappisdag

Igår gick jag upp vid 11, fortfarande halvt sovande, hade somnat fem på morgonen. Åkte till vällingby och gjorde ett skolarbete med några tjejer i klassen, det gick finemang!
Efter det åkte jag hem till David, jag hade ju glömt min väska där, klantarsel.
Fick pussa på honom i typ tjugo minuter, sedan kom mamma och hämtade mig som hade vägarna förbi.
Vid sex skulle mamma åka till sin bästa kompis som fyllde år, men jag orkade verkligen inte röra på mig nå mer så jag stannade hemma, städade rummet lite och åt en broccoli-paj som mami köpt hem.
Lite senare på kvällen mötte jag upp David i Vby..vi åkte hem till mig och glodde på två filmer!
Bland annat Heartbrek Hotel, har sett den tre gånger innan, men den är ju underbart bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0