onsdag

Hej svej!
Idag är det onsdag. Alltså en dag kvar i plugget och sedan jullov. Härligt!
Började halv nio med svenska. Vi hade jul-tema och gjorde jul-lekar. Det var roligt även fast mitt lag förlorade.
Vid halv tio var det final i Curare! Skitkul, även fast det laget jag hejade på inte vann. Men tappert kämpat! Turtles vann!
Well well..hade Fek i en timme och vid ett åkte jag och Jenkan in till stan, vi orkade inte vänta i en timme och sedan ha idrott..så kul är det ju faktiskt inte!
Vi mötte David, Jombe, Ian och Engelbrekt först ett tag, sedan julshoppade vi själva ett tag och vid fem-tiden träffades vi igen och åt middag i kungshallen! Det var trevligt!
Jenkan köpte massa julklappar och jag köpte bara saker till mig själv. Ego-trippad som jag är. Men jag ska faktiskt vara duktig och köpa julklappar på fredag.
puss


Kommentarer
Anna

Aha, haha!
Det är kul när man skrivit något och sen glömt bort det, då är det så kul att hitta det sen!

Kram/ Anna

2007-12-19 @ 22:01:02
URL: http://justmeanna.blogg.se
jenkan

de va så mysigt att julshoppa med dig micke :D

2007-12-20 @ 10:24:53
URL: http://jcs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0