onsdag

Hejsan.
När klockan ringde klockan sju imorse ville jag bara slänga den i väggen. Har inte varit så trött på väldigt länge.
Jag somnade på första lektionen, som tur var så var det matte, hade det varit någon annan lärare hade jag nog blivit hängd eller liknande.
Hade tid hos tandläkaren klockan 13:00. Jag själv trodde att jag skulle ha minst 30 hål på grund mitt choklad och cola light-missbruk (det trodde mamma med), men nejdå! Bara något enstaka hål som kanske inte ens behöver lagas! Fråga mig inte hur jag lyckas. Fast det första tandläkaren sa var: jag ser att du gillar coca cola. Jag blev påkommen. 1-0 till henne. Hon påstod att hon såg något konstigt under de nedersta framtänderna, sa att det kunde vara så att det skulle växa dubbla tänder eller något sånt. Jag blev såklart skiträdd. Satt på nålar. Hon hämtade in en annan tandläkare som sa att det såg helt normalt ut och inga dubbla tänder. Hon sa att jag var skapt så. Hm, okej?
1-1 till mig. Därefter lyckades jag fixa så att jag inte behöver gå dit på ett år och en månad (om jag inte behöver laga något hål förståss). 2-1 till mig och där slutade jag min lilla poängräkning med flaggan i topp.
Eftersom jag var så jädrans(!) duktig hos tandis så köpte jag en påse choklad och en ramlösa efteråt. Ja, jag ska försöka dricka mindre cola light och mer ramlösa.Eftersom jag sitter med ett glas cola framför mig så börjar jag med det..imorn.
image325
Kom tillbaka till skolan lagom till idrotten, vi spelade volleyboll, mitt och Jennys lag ägde! Fasiken att vi inte anmälde oss till Curare (volleyboll-tävling i skolan imorgon).
När jag kom hem vid kvart i fem så somnade jag nästan direkt och sov till 20.00. Satte mig och kollade på Bode söker fru och var allmänt jättetrött. Jenny och Liza skulle kommit hit och kollat på film men fick förhinder, kanske lika bra det eftersom jag antagligen skulle varit hur osocial som helst och somnat.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0