Mikaela the nanny

Snart ska jag åka iväg och passa min lilla Linnsan. Hoppas hon är på bra humör, så att jag slipper tjata och gnöta på henne som en riktig satkärring för det vill jag inte göra!
Innan måste jag hinna byta en sak på H&M.

image305
Jag sitter och håller i Linn sommaren 2005

Ikväll blir det tjejkväll med mamma igen! Anders har mycket på jobbet och är borta ganska mycket just nu, bland annat i Skåne och på kryssningar, vilket betyder: tjejkvällar för oss två brudar som är kvar hemma !
Barnvakteriet slutar vid 18 och då hämtar mamma upp mig så åker vi till Ikea och köper en filt till Tigger som vi hämtar på lördag! (det brukar bli annat köpt på Ikea också).
Efter det ska vi hem och jag ska fixa både mina naglar och fylla på färgen i håret.
Sedan blir det lite TV/dator och efter det ligga och snacka skit och kolla på sex and the city och 2 ½ men med mamma i dubbelsängen!

image306image307


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0