lördag

Hallå där.
Det var egentligen planerat att jag skulle vara hemma ikväll. Var ganska taggad på en hemmakväll med filmen Elf som gick klockan 21.00, men Jenny smsade mig och sa att hon skulle till David, så jag tänkte, vad fan, varför inte? Festkåt som man är. Orkade ändå inte sitta hemma själv och uggla. På vägen dit skrev David till mig att jag kunde sova med honom, tänkte göra det också, men klockan blev mycket och han hann somna innan jag var på väg därifrån. Synd, hade gärna sovit med honom, men vi ska nog ses imorgon.
Snart är det julafton, jag kan inte fatta det. Men jag har å andra sidan fått en jäkligt underbar julklapp.
puss och kram, ses på stan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0