lite kul sådär

Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

men jättebra katten, då får jag vara med mikaela! :) puss <3


Vad gillar folk bäst hos dig?

jobbar :(

Vilken raggningsreplik faller du för?

blackeberg. du? :)

Vad var det första du sa imorse?

godnatt <3


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

jag ska försöka, slutar 5 tror jag..men jag försöker smita :)


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

yoga kl 8 som jag ska gå på, kom du med :) puss

Så vad säger du under förspel?

ring mig när du är klar.


Och efteråt?

okej, hur gick de på ungdomsmottagningen? puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0