kul jul

Nej. Till och med pappa ringer och säger att julen inte är speciellt rolig. Jag och krille gick och diskuterade det ikväll också. Men slut på tjatandet. Vill du se några bilder kanske? Pinsamma bilder från Ayia Napa 07? Fyllebilder? Osminkade bilder på mig och mina vänner? Pussbilder?
Det får du inte..dryg jag är!
Jag är på ett litet retsamt humör känner jag.. samtidigt som jag har ont i magen av kakor och choklad. Men det är ju det som hör till. Jul = viktuppgång. Oj, vad alla flickor blir hysteriska när dom ställer sig på vågen efter jul. Själv orkar jag inte bry mig längre! Ett eller två kilo hit och dit, skitsamma. Fast lite ångest har jag över att jag tränat tre gånger sedan jag köpte mitt halvårskort. Och nej, det är inte ångest över träningen, utan för att jag slängt ut 2000 spänn på att ha ett kort liggadens i plånboken helt oanvänt.




Kommentarer
yingying

hej på dig! kul blogg, och ja julen är egentligen lite trist... en cigg hjälper :)

2007-12-25 @ 01:44:15
URL: http://katsumi.blogg.se
jennifer

jag känner att jag också har gått upp i vikt nu sen jul ^^ haha!

2007-12-25 @ 16:48:05
URL: http://aaronsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0