juldagen

Igår åkte jag över till pappa och firade en liten mini-jul med honom, Maria och mina syskon. Jag gav och fick julklappar. Och så julmaten igen! Supergod, men fan så tjatig! Sedan fikade vi med en nybakad kaka och hemmagjort julgodis, mumsi!
Såsmåningom körde pappa hem mig till David, jag inspekterade hans nya julklappar och så kollade vi på Jönssonligan!
Vid åtta hämtade mamma mig för att åka hem och äta lite....guess what....julmat! Någon timme senare blev jag hämtad för att åka hem till Jenny och bubbla! Matilda var där också, och lite senare kom Davids någonting..på g? Hehe. Det var iallafall riktigt trevligt må jag säga!
Var hemma runt.. 2-3 kanske. Helt ärligt har jag ingen aning, var ganska glad i hatten! Men vi säger halv tre, det låter bra.
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0