fre/lör

Hej!
Igår hade jag hur brådis som helst och hann därför inte blogga någonting alls.
Men jag började skolan klockan 12 med fek. Haha, våran lärare är helt sjuk! Ska lägga upp en film som jag spelade in med Jennys mobil om jag får den av henne sen!
Efter det hade vi matte med Berran. Det var som vanligt. Noll tal räknade osv. haha
Sedan var jag, Maja, Ellinor, Iza och Cissi tvugna att åka till Vby en snabbis, vilket resulterade i att vi missade 45 minuter av Samhällskunskapen. Men sånt é livet! När vi väntade på Carlstedt i Vby så började vi tjaffsa med tre tjejer. Hela historien orkar jag inte dra (den är lång), vill ni veta mer så fråga mig!
Efter skolan hade jag superbråttom. Skulle hinna göra mig iordning på väldigt kort tid. Men jag hann! Mötte upp halva tjejgänget i Brommaplan och tog bussen ut till Gabbi, där resten av gänget redan befann sig. Vi åt en supergod middag, dansade, snackade och hade det jättetrevligt!

Ikväll ska jag kolla på film. Vädret är ju inte det allra roligaste och desutom är det skönt att ta det lugnt ibland. (+ trevligt sällskap, hihi)

image267


Kommentarer
J

Jag vill veta, haha :)

2007-12-01 @ 18:34:06
URL: http://prostiute.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0