annandagen, eller vad det nu heter

Aj Aj Aj Aj Aj Aj..det bara dunkar i mitt huvud. Låg i sängen till ett, sedan var jag tvungen att gå upp för faster kom över med julklappar.
Jag kände mig inte i topp direkt, håret åt alla håll och sminket under ögonen. Klä på mig behövdes knappt för jag hade somnat med tröjor på. Mamma kom in och undrade varför mjölken, osten och smöret stog framme i köket när hon vaknade. Det undrar jag med kan jag säga, men jag var nog iallafall skyldig till en nattmacka runt tre-tiden..he he he. Jag, mamma och faster Mia satt och snackade skit i några timmar och sedan åkte vi alla tre till Coop och handlade mat. Jag plockade på mig en rejäl påse choklad, det var jag väll värd? (Jag skiter i om jag inte var värd det)
Ikväll ska jag träffa David, vet inte vad som ska hittas på, men ingen fest iallafall.. höhö.
Pusshej leverpastej

image353
söta !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0