onödig info

Hej mina fina vänner.
Det har inte hänt så mycket intressant sedan sist vi hördes.. Där på kvällskvisten så kom jag på att jag inte ätit middag så det blev 2 majskolvar och sallad för min del. Herrn hade redan käkat men jag var snäll och delade med mig av en kolv till honom - vi tycker det är så underbart gott! Och det är så konstigt för två saker vi börjat äta mycket av är majskolv och popcorn (inte samtidigt) - alltså majs i olika former. Haha. Vi är inne i värsta majsperioden. Han satt till och med och googlade på vad man kan göra för gott med popcorn. Man kan tydligen göra lite allt möjligt så vi måste prova snart!
Dagen efter, alltså i torsdags, så jobbade vi båda dag och efter det blev det bara att åka hem och ta det lugnt. Vi (okej..han) gjorde några slags hamburgare som var så otroligt goda att jag åt upp dem innan jag hann ta kort. Så tittade vi även klart på hela prison break. Så nu är det slut..lite sorgligt. 
 
Så till igår. Jag började jobba klockan 11 och skulle sluta 19, men eftersom vi har sådan personalbrist och jag led med mina kollegor som skulle slita arslet av sig när det dessutom var löning, så stannade jag kvar och jobbade över till 23. Så det blev ett långt jobbpass. Åkte hem, gick och la mig och sedan upp för jobb direkt idag igen. Och idag kändes det att jag slet lite igår - ganska trött i kropp och knopp. Men det gick bra att jobba ändå!
 
Jag jobbar bara imorgon också och sedan är jag ledig i TRE hela dagar. Jag fick lite panik när jag såg det och ringde direkt och frågade ifall det fanns extrapass tisdag eller onsdag. Jag är inte van vid att vara så bortskämd med tre hela dagar ledigt, så jag får lite panik. What to do? Jag tar hellre extrapass och tjänar lite extra för att sedan verkligen njuuuta av min riktiga semester (jag vet - jag är lite tokig..)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0