tvättstuga

Just nu springer jag fram och tillbaka till tvättstugan och tvättar allt det sista + lakan och hela faderuttan innan flytten. Om 8 dagar får jag nyckeln till nya lyan och det är mycket att tänka på nu! Kunde inte ens sova inatt.. gick och la mig halv tolv somnade typ.. fyra? 
 
Var ledig igår och är ledig idag och imorgon också. M har börjat plugga, så honom ser jag knappt röken av nu och typ tre veckor framöver. Skitglad för hans skull, men jag känner mig mindre trygg när han inte är här.
 
Måste tänka - när ska jag börja packa? Hur ska jag lägga upp månadsbudgeten framöver? (lägenheten är mycket dyrare än denna) När kommer jag kunna ta mitt körkort och hur mycket mer pengar måste jag lägga ner på det? Hur blir det med jobbet? (väntar på ett besked) Hur kommer jul/nyårs-schemat på mitt jobb att se ut? (vill åka bort)..
 
Min hjärna sprängs snart tror jag. 
Ska övningsköra med mamma ikväll och sedan kanske jag sover där. Jag vill upp på deras vind och kolla vad jag har där som jag kan ta med till lägenheten, och så saknar jag min katt. Dessutom skulle jag behöva lite sällskap så jag slipper ligga sömnlös och bränna sönder min hjärna av tankar.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0