mina hjärtegull

Ligger just nu i sängen och är glad över att klockan nyss drogs tillbaka en timme. Så istället för 4 så är den nu 3. Glad är jag också för att jag slipper jobba en extra timme gratis på jobbet.
 
Jobbade 12:30-19 idag och hade inga fasta planer efter det. Kollade med hjärtegull #1 om han ville ses, men han var lite sjuk av sig idag, så jag slog en pling till mitt Värmlands-hjärtegull som är i Sthlm för tillfället och våldgästade henne istället. Tillsammans med två andra tjejer drack vi lite vin hemma i Brommaplan och sedan åkte vi in mot stan. Mötte upp hjärtegull #3 (Cissi!) på vägen och begav oss till klubben där vi slipper betala inträde, garderob och (fortfarande) får stammis-priser i baren (jävligt bekvämt). 
 
Hade kul, tills vi insåg att de inte fanns någon gräns på att släppa in folk, då det tillslut knappt gick att ta sig fram därinne. Då fick vi nog, och dessutom har jag ett jobb att sköta imorgon, så vi drog oss hem. 
 
Har druckit tre glas vin och tre cider inom loppet av 6 timmar, vilket inte är så mycket.. men eftersom jag sällan dricker nuförtiden så tar jag det säkra före det osäkra och tar en alvedon innan läggdags. 
 
Sov gott mina vänner!
 
Jag och Tova tidigare ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0