En bättre dag i mitt liv

Vaknade till en början upp med ett mysigt sällskap vid min sida.
Gick och fixade frukost på sängen (vardagslyx är så viktigt ibland!) och lagom tills den var uppäten så ringde telefonen och en kvinna berättade att jag fått ett förstahandskontrakt i Hässelby strand. En tvåa på 60 kvadrat. Hur underbart är inte detta? Jag blev så glad. Ett delmål i livet avklarat. Tusen kvar, men ändå på god väg!
Under dagen har jag tagit det väldigt lugnt. Det har varit mycket arbete och tänkande hemma i den lilla ettan jag för tillfället bor i. Datorerna har jobbats varma och hjärnorna har jobbat hårt. Jag har pluggat teori för fulla muggar och en annan har fixat hemsidor. Däremellan gjordes en god bulgursallad med halloumi. Brukar sova på dagen när jag jobbar natt, men idag har min hjärna varit så fullspäckad så det har inte gått. Fick en liten powernap på kanske 15-20 minuter. Men det gör inget, för jag har ändå varit full av energi!
Igår tränade jag mage, vilket har gett resultat idag - fasen vad det svider, men jag gillar't. Vill träna mer! Det var grymt kul.
Nu är nattpasset snart över och det har också gått fort. Det mesta har gått som på räls idag. Kan det inte alltid vara såhär?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0