bokat

Hej och hå. 
Hade en körlektion idag som slutade med att jag bokade in både teori och uppkörning - SHIT. Nu är jag nervös alltså. När jag har proven får ni inte veta, för jag vill undvika pressen då det inte är säkert att jag klarar dem på första försöket. Så ni får helt enkelt se och ni lär märka om jag klarade det eftersom jag säkert kommer informera hela facebook och instagram samt ringa hela släkten. Haha.
 
För övrigt - vad är det för jävla väder vi har? Trodde det skulle vara storm i New York, men den verkar ha kommit till Hässelby istället. Fast jag kan erkänna att nu när jag kommit in i lilla lyan igen och tatt på mig mjukisar framför tvn så är det ganska mysigt att höra det blåsa och regna ute. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0