2012-10-31

Halloj på er!
Igår fick jag ingen teori gjord. Men jag tänker väl att jag får iordning allt som har med flytten att göra först, sedan har jag typ en månad på mig att fokusera på körkortet. Lilla Mikaela kan faktiskt inte göra allt samtidigt! (även fast jag verkar tro det ibland..)
 
Så igår fick jag lite mer packning gjord och på kvällskvisten kom Tova förbi. Vi pratade lite och sedan kollade vi på tv i någon timme.
Somnade framåt 01 framför sex and the city och vaknade vid 5-tiden av att tvn fortfarande var på, på jävligt hög volym..haha, jag måste sovit som en gris. Stängde iallafall av tvn och somnade om till halv 10. Trött tjej!
 
Jobb idag 11-19 och sedan ska jag träffa min underbara vän Cassandra över en matbit. Har inte bestämt vart vi ska än, men det ska bli så roligt att träffa henne igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0