2012-10-25

Precis när jag tagit sista tuggan av tre pannkakor med grädde och sylt igår så smsade M och frågade om vi skulle träna. Slängde en tanke tillbaka på mina gräddiga pannkakor och tänkte att det var ju perfekt. Eftersom han utbildar sig till PT så fick jag träna en hel del (för att vara mig), men det är fan kul alltså! 
 
Vi åkte hem till mig och pratade massor medans jag gjorde mig iordning för att möta tjejerna från jobbet och hade sedan en väldigt trevlig kväll med dom!
 
Imorse när jag vaknade så vågade jag knappt röra mig (rädd för bakfylla) men huvudet var i toppform och jag blev glad. Men när jag ställde mig upp .. alltså... FY FAAAAAAAAAAN vilken träningsvärk jag har.. i typ HELA kroppen. På jobbet kunde jag knappt röra mina amar, ärligt talat. Men det känns ju att man lever iallafall
 
Och till det roligaste - pratade med chefen idag och jag har fått en fast tjänst! (har haft heltidsvikariat tills nu) 
Och det känns så otroooligt bra. Det mesta flyter på nu!
 
Träffade upp Cissi efter jobbet och åt en god middag på lilla Capri. Pratade massor och lagom tills vi var klara så kom årets första snö! Usch!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0