2012-10-17

I måndags kompade jag hem klockan 01 eftersom jag skulle upp och skriva kontrakt 8:30 igår-morse.
Hade ställt klockan på 8:10, men vaknade tio minuter innan larmet ringde med ett leende på läpparna och kände hamroni stråla genom kroppen. Undrade vad som föresgick, vände på mig och frågade. Han sa att han pussade mig i nacken för han ville att jag skulle vakna upp på rätt sida. Och ack så rätt han hade.. det gjorde verkligen att jag klarade av gårdagen. Jag har så otroligt mycket att tänka på just nu med lägenhet, körkort, jobb, (fritid? nej..)
Allt är roliga saker, men ibland är det svårt att pussla ihop allt, så jag känner en otrolig matthet i hela kroppen just nu.
Jag har ju inget 8-17-jobb som "vanliga" människor, så när exempelvis bilskolan eller hon som jag skrev kontraktet med idag - vill ses morgon/dagtid - så är det min "natt". Vilket har gjort att jag inte fått många timmars sömn alls på senaste. Jag har sovit lite här och där, när jag kan. Typ sova två timmar- göra ett ärende - sova tre timmar till- ringa viktigt samtal som har telefontid på dagen - sova en timme till. Typ så ser det ut just nu och jag har haft huvudvärk i tre dagar. Men jag vill inte komma fram till att det är synd om mig för det är det verkligen inte. Jag har verkligen ett bra liv. Men ibland hinner stressen ikapp.
Jaja! Idag är jag iallafall ledig och jag har absolut inga planer, förutom att träna när M har slutat jobbet kl 19. Sedan en hemmagjord (LAGAD) middag. Om man räknar bort en måltid varje dag på jobbet så var det typ en vecka sedan jag åt riktig mat. När jag är ensam hemma och stressad så blir det typ mackor och varma koppen..
Imorgon är jag också ledig och det jag har planerat in är körlektion 10:30 och sedan träning igen!
bild från i somras


Kommentarer
mia

GRATTIS !!! till lägenheten.Va härligt med en egen lägenhet,som man får fixa som man vill. säg till om du behöver flytthjälp.kram / Mia

2012-10-18 @ 22:34:59
mikaela

tack faster!! jag är superduperglad! Jag ska få hjälp av mamma, Anders och pappa så jag tror det hjälper, men du får gärna komma på fika när jag fått iordning!

2012-10-19 @ 19:00:00
Anonym

jag tror det räcker* Ska det stå.

2012-10-19 @ 19:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0