Ledig

Idag och imorgon är jag ledig. Denna dag började jag med att tvätta. Hade inte varit så smart när jag bokade tvättiden, med tanke på att jag kom hem från jobbet imorse vid 6 och tvättiden var klockan 10. Men jag lyckades ta mig upp, starta två maskiner och sedan somnade jag om igen, och DÅ försov jag mig. Men två maskiner är alltid något.
 
Nu har jag precis gjort mig iordning lite, tänkte ta en sväng in till stan och kolla runt lite i affärer för att förhoppningvis få lite inspiration till lägenheten. 
Jag tänkte att det är lika bra att åka och kolla nu (innan lön, när man inte har så mycket pengar) för då kollar man lite mer noga  tror jag. Springer jag iväg på fredag när jag har massa pengar på kontot så är det nog lätt att jag gör något halvdant impulsköp..
 
Det hann inte torka klart helt och hållet. Har min lilla försovning att skylla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0