-

Nu börjar det ljusna ute. Jag har redan varit uppe i lite drygt två timmar. Tapetseraren är här och jag har tvättstuga. 
Ville bar säga att jag kanske inte kommer blogga på ett tag, men jag vet inte säkert.
 
Jag har skrapat ihop två timmars sömn inatt och inte fått något i magen på typ.. 18 timmar nu. Det är liksom en klump ivägen. 
 
Håller mig för att gråta när han är här.. Vad ska han tro? Att jag bölar för att han river bort min gamla, fula tapet? Nej nej. Satte på mig lite mascara till och med. Det finns lite kvar nu men det mesta rinner bort på väg till och från tvättstugan. Stackars mina grannar. Nu har böl-bruden flyttat in liksom.
 
Sitter och funderar på hur mycket tårar man har inom sig. Det tar aldrig slut. Vill inte gråta egentligen. Försöker intala mig själv gång på att jag är värd någon som älskar mig för den jag är..
fuck that. 
 
Jag mår extremt dåligt just nu.
Hejsvej


Kommentarer
t

kom hiiit! <3

2012-11-26 @ 15:37:53
URL: http://tovagyllestad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0