Yesterday

Hallå gott folk!
Igår vid 12 åkte jag in och träffade Cissi i stan. Vi satte oss på ett mysigt café i Gamla stan och pratade, samt skrev ned massor om idén vi har. Jag hoppas verkligen att det blir någonting av det, för det är faktiskt någonting som saknas i vardagen. Så vi får se vad som vidare händer med det!
När vi fick lite hjärnsläpp och kände att vi var ganska klara för just igår så tog vi en promenad in till Hötorget och sedan åkte vi till Inn & Finn vid Fridhemsplan och köpte schampoo, balsam mm.
Sedan åkte jag hem där M satt och jobbade och sedan lagade jag mat - matvete-sallad med kycklingvingar och halloumi. Supergött. Provade även en ny efterrätt som typ gav matorgasm. Sådeså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0