Semester!

Jobbade mitt sista pass igår-natt innan min första lilla semester. Var så jävla trött mot slutet att jag trodde jag skulle svimma. Men jag överlevde. Tog 3:25-bussen hem och kröp ner hos mitt lilla sällskap som redan var här.

Vaknade vid typ halv elva och när jag vred på persiennen så såg jag att det bara ÖSTE ner. Sedan kom dunder-åskan. Fin första dag på semestern? Nej men ärligt talat så var det faktiskt väldigt mysigt att känna att man inte behöver göra någonting och bara kan ligga kvar i sängen hela dagen om man vill. No stress.

Men det sprack upp och vi tog oss ut på en promenad. Sedan en sväng till affären och förbi kebaben (ofcourse)

Kollade på en film/dokumentär - the secret. Egentligen tycker jag att det är sjukt intressant faktiskt och jag blir väldigt impad av att se hur folk resonerar kring saker och ting, men det vågade jag inte riktigt säga när jag fick frågan om vad jag tyckte om den. Blev typ ett "vet inte.." haha.

Vid 20 kom mami med bilen och så vart det en runda övningskörning. Så kul!
Blev bara en halvtimme eftersom Sverige skulle spela EM 20:45.
Stekte halloumi som snacks och nu sitter vi och kollar på Sverige - Ukraina. Världens sug-match. 90 min åt helvete.


Snart blir det hamburgare!! (jag vet, vi äter typ alltid sent.. skyller på att vi är nattjobbare, haha)

nyvaken, glad tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0