Midsommarafton

H


Igår var det ju midsommar och de allra flesta åkte ut till landet eller skärgården för att fira, fast inte jag!

Jag ställde upp art jobba igår och idag istället för en kompis som så gärna ville ha ledigt så jag blev kvar i stan. På dagen gick jag och M till en liten park och solade med lite jordgubbar, hem och åt en god lunch, slappade och sedan till jobbet och jobba hela natten.

Är väl okej att göra såhär något år, men nästa år skulle vara kul att hitta på något! Tycker midsommar är väldigt mysigt!



Kommentarer
cissi

KAN det vara tre sorters ostar och majonäs? Sen kanske lite cola light till och naturgodis till efterrätt, ;D

2012-06-23 @ 21:04:02
Mika

Hahaha korrekt!

2012-06-24 @ 01:39:01
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0