lilla köket

Igår var jag och mamma på Ikea och handlade lite till mitt kök och sedan hämtade vi upp Anders som hjälpte till att sätta upp sakerna på väggen.

Innan så var köket väldigt "kallt" och opersonligt. Jag har nämligen ingen fläkt ovanför spisen, så där var det bara en tom, vit vägg. Och några krokar att hänga kökshandduk/grytlapp och grythandske på hade jag inte heller..men nu är det lite bättre!

Skulle även vilja måla mina köksluckor vita. Dom är i en jävligt ful, babyblå färg som jag ogillar starkt. Men först och främst väntar jag på att få mina krukor mm. som jag beställde hem häromdagen som ni kan se i några inlägg nedan.

såhär ser det ut just nu:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0