torsdag 26 juli 2012

Hej. Nu kommer ett vanligt inlägg. Det jag skrev innan är det nog inte många som förstår sig på men jag var tvungen att skriva av mig lite. Tolka det som ni vill!

Igår jobbade jag till 19 och sedan gick jag med sällskap och satt vid vattnet och drack lite gott. Sedan åkte vi hem till mig och åt middag och kollade på film och pratade.

Dagen idag har varit lugn och härlig. Jag har skrattat mycket, vilket känns bra. man känner att hela kroppen känns annorlunda och mår bättre om man skrattar mycket.
Och har ni tänkt på att skratt smittar? Precis som jäspningar. Ser man/är i närheten av någon som verkligen asflabbar, så kan man ju bara inte hålla sig. Och när man själv skrattar så blir man automatiskt glad i kroppen också. Riktigt skönt.

Nu är jag iallfall hemma hos mamma och väntar på att Tigger ska dyka upp, men han är nog ute och busar. Jag har fyllt på vatten och mat till honom eftersom jag ska sova hos Cissi ikväll och imorgon åker vi bort och kommer hem på söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0