2012-07-21

gokväll gokväll!
Ligger för tillfället i sängen och gör ingenting medan andra är ute i vimlet. Jag skulle också gått ut med Cassandra idag, men jag orkade verkligen inte. Var ute en sväng igår och gjorde tabben att blanda olika drickor. Jag får samma normala fylla men blir så helvetes bakfull. Så idag kom jag upp ur sängen klockan fem. Jag försökte gå upp en gång vid ett och en till gång vid två, men efter två steg fick jag vända. Hela världen snurrade! Hemskt.
Jag ska hålla mig till mitt vin! <-- note to myself

Annars då? Mamma och Anders åkte iväg till Santorini igår så nu passar jag Tigger hemma hos dom. Han kom in en sväng, men vände ganska snabbt igen. Han blev noig besviken för att jag inte hade med mig M hit den här gången. (jag tror att Tigger är bög..)

För övrigt händer det inte så mycket roligt. Kanske tar mitt pick o pack och sover hos Cissi imorgon. Vi ska upp tidigt på ett litet ärende på måndag-morgon.
Sedan blir det jobb mån-tis-ons (dag) och på fredag vid lunchtid så åker jag iväg över helgen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0