.

Tänkte lite snabbt dela med mig av mitt intressanta liv och min kommande helg:
fredag: jobb
lördag: jobb
söndag: jobb
måndag: LEDIG!
tisdag: åka bort med jobbet
onsdag: jobb
torsdag: jobb
fredag: jobb
lördag: jobb
söndag: LEDIG!

Ni kanske hajar varför jag inte bloggar så mycket. Jag jobbar heltid och när jag inte jobbar så gör jag ett försök till att ha ett liv, haha.

För övrigt är jag ganska död idag. Var ju ute igår och det var kanonerskul! Sota för det får man ju göra idag då. Men ska snart lägga mig i sängen och kolla på Prison Break. Så ikväll blir det jag och Wentworth Miller. Klagar inte!
David jobbar och jag är hemma hos mamma och är kattvakt för dom är borta över helgen.

Åh vilket intressant inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0