Valborg

Hej igen!
Skulle ta och berätta lite snabbt om valborg kanske.
Jobbade natt fredag-lördag så när jag gick upp vid ettiden på lördag så var jag lagom trött. Men jag hoppade in i duschen och sedan stack jag iväg till Systemet och köpte öl, vin och cider till mig och David. Sedan åkte vi till kyrkan eftersom ett av Davids föräldrars flyktingbarn, Harena, konfirmerade sig. Efter kyrkan åkte vi hem till David och drack skumpa och käkade middag (20 pers). Efter det stack jag, David och Jombe till Anton som hade fest. Vi stannade till halv fyra, då jag och David åkte och köpte Nuggets! Sedan tog vi en promenad hemåt!

Konfirmationen:



Hemma hos Anton:

Haha, älskar Engels min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0