Torsdag och Fredag

Igår mådde jag sådär efter onsdagsnatten. Men efter en dusch och en alvedon blev det lite bättre. Åkte till min gamla skola och sålde en bok till en tjej och sedan iväg till en sak jag berättar senare.

Åkte hem till David, slappade framför tvn i två timmar och sedan hade jag precis satt mig med ett glas vin med Davids föräldrar för att sedan äta en god middag då jobbet ringer och frågar var jag är. Jo, då skulle jag tydligen jobba...hade inte en blekaste om det, ätligt talat. Men jag släppte allt och åkte iväg såklart. Hungrig och trött. Men det gör inget, jag gillar mitt jobb.
Slutade klockan ett och tog sällskap hem med David som slutade halv ett.
The working couple.

Idag och imorgon jobbar vi också natt. För min del blir det 19-04 ikväll och 21-06 imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0