Onsdags

Hello!
I onsdags började jag med att gå till skolan och där fick jag reda på att det gick bra på provet! Eftersom det var mitt allra sista prov så hade vi betygssnack också så nu är jag HELT KLAR med skolan!! Det känns så otroligt skönt!

När jag kom hem från skolan fick jag ett roligt samtal också! Men mer om det sen.

Sedan stack jag iväg och träffade Cissi i farsta centrum. Hon har ju nyligen fyllt år och då fick hon presentkort där som hon shoppade massor för. Själv köpte jag en kjol och en tröja. Kanske visar sen om ja kommer ihåg.

Dirket från Farsta åkte jag hem till Josefin och drack vin. Cissi svek mig i onsdags..eller hennes kropp svek mig rättare sagt, då hon var dunderförkyld och inte kunde gå ut. Så det blir ingen bild på oss denna vecka
Men jag och Josefin gick på en studentskiva hennes kompis hade på Pure. Och väl där träffade jag en kompis och stack såklart till Collage (varför hamnar jag alltid där ändå? Haha) men vi stannade bara någon halvtimme för det var smockat. Drog istället till Oxid och träffade lite vänner samt drack massa gött.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0