Måndag

Hello!
Hade ingen skola idag så vid tiotiden åkte jag till Vällingby och fixade lite saker inför Cissis och Elins (min syster) födelsedagar som är imorgon och på onsdag. Träffade även pappa en stund och var smakråd till ett par skor han köpte.

Sedan åkte jag hem och åt frukost med David som efter det åkte till jobbet. Så denna soliga dag har jag suttit inne konstant och fixat massa nödvändiga saker. Tråkigt, men sånt som måste göras! Kan tyvärr inte säga vad jag pysslat med då jag vet vilka som läser min blogg, haha. Hemlisar! Ni får reda på det efter onsdag!

Lite bilder från igår då jag, mamma och anders satt ute och åt middag och pysslade lite i trädgården:










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0