Onsdagen

Såja. I torsdags fick ni 2 bilder från onsdagen. Jag och Cissi åkte ut till pappa som bor på Ekerö och drack lite vin på altanen med familjen. Sedan stack vi in mot stan och mötte upp Peter och Antonio och gick till The Wall. Efter det mötte vi upp David och Jombe för att gå till Collage. Vid två/halv tre promenerade vi till White Room och vid fyra (?...minns inte vad tiden var) så åkte jag hem till Jombe där han och David hade köpt med sig mat som vi åt på balkongen. Sedan somnade pojkarna men jag kunde inte sova så jag låg vaken och åkte hem vid sju typ. David åkte direkt till jobbet vid tio.


bild från förra sommaren i brist på annat.
har inte lagt in från mobilen än



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0